neděle 22. července 2007

Vzhůru do divočiny!!!

Letošní léto zdá se býti v duchu cestovatelském, navíc v Polsko - Balkánském duchu...
Po těžce konzumním týdnu stráveném v přepychovém Krakově na mezinárodní konferenci jsem se těšila na tvrdou divočinu bulharských velehor.
Dlouho jsem už nikde nebyla, trochu jsem pochybovala o své kondici, ale přesto jsem byla natěšená na spoustu kytek a hlavně šneků, které tam uvidím a nasbírám po všech Olegovo doporučeních, na to, jak shodím tukové zásoby nastřádané při sezení u počítače a za lupou (zcela jasně jsem viděla sama sebe deroucí se z posledních sil na nějaký pitomý kopec, přemítajíce o každé zbytečné věci v batohu, a nadávajíce si proč zrovna já, blbá, se nechám k něčemu takovému přesvědčit.... )

Realita, jak tomu bývá, byla zcela jiná...

Žádné komentáře: