pondělí 28. července 2008

Žádná setkání nejsou náhodná

Náhody opravdu asi neexistují...
Jinak není možné, abych po roce viděla svého spolužáka z gymplu, víceméně přesně po roce, od našeho posledního setkání v Praze, když jsem byla na cestě z hospůdky po setkání s kamarády a o rok později ho spatřím zrovna v ten stejný večer, kdy jsem na cestě do té samé instituce za těmi stejnými lidmi... Navíc jsem měla tu čest dozvědět se spoustu novinek a změn v jeho životě jako první. Na osobní setkání nemá bohužel času dosti, ale co náhoda nechce, potkáme se o pár dní později, bezděčně při výstupu z metra.

A rozhodně není náhodou, že jsem vyrazila na tramvaj co jela dříve, než bylo třeba abych stihla vlak, jinak bych se nebyla potkala s Hurvínkem, coby řidičem oné tramvaje (a navíc ve spoji, kterým obvykle vůbec nejezdí) a následně v metru nenastoupila do stejného vagonu, kde zrovna seděl dávný spolužák, kterého jsem ráda uviděla.

A pak že deštivé odpoledne není fajn!

1 komentář:

Tom Von Dutch řekl(a)...

A četla jsi tu knihu o náhodných setkáních? Žádný lehký čtení teda.. Doporučil mi ji homeopat a řekl, že sám tu útlou knížečku četl několik let a hlavně implementoval do života hodně dlouho.. Tak jsem začal a taky se to táhne, ale jednou snad dočtu :)
Jinak teď moc nebloguješ.. určitě za to může pohodové období! Snad brzy na viděnou! x