pondělí 12. listopadu 2007

Můj první přípravek na odlíčení očí

Nikdy jsem se nijak zvlášť nemalovala...
Jako malá jsem nemohla, o trochu větší jsem to ještě neuměla a když jsem už byla dostatečně "velká a zkušená", tak mi to přišlo zbytečné. A navíc v ranním spěchu nebyl čas...
Až nyní zjišťuji, že je celkem zábavné valit na sebe po ránu do zrcadla oči, vybírat barvu řasenky podle oblečení, popřípadě řešit kombinace barev očních stínů...a že podkladový krém a pudr mají něco do sebe. A už i ten čas se najde...
Kosmetika nyní odolává věškeré nepřízni počasí, odolává také klasickým přípravkům pečující o pleť a nezbylo mi tedy, než si nějaký zázrak na odlíčení pořídit.
Nevím, jestli mne ke koupi vedla opravdu potřeba se kvalitně odlíčit, nebo mne více uchvátilo dvousložkové složení? Modrý olej plave na bezbarvé hladině vody a než se člověk může odlíčit, musí důkladně obě složky promíchat a může se unášet obrazci, které bublinky tvoří než se stanou součástí dokonalé emulze... Estetický zážitek ke konci dne...

A k čemu se vlastně líčit?
Kdo to ocení? Já sama? Muži?
Pravděpodobně ti muži... Bohužel ne všichni...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

v zasade asi plati jednoduche pravidlo, ze decentni liceni muz oceni, pokud se to ovsem zvrhne v lakyrnicke, nebo nedej boze stukaterske prace, je to kontraproduktivni :-D

Anonymní řekl(a)...

Souhlasím s Půem, prošku něco zdůraznit to jo, ale jak si dáma začne na obličej malovat nějakej úplně jinej ksicht, ocenime to maximálně jako zábavné, ale asi ne tak, jak by se jí líbilo (-: Ještě že to u tebe nehrozí