čtvrtek 6. prosince 2007

Asi jsem něco přepískla - ale sklenička se šampaňským ve vířivce plave, a to je hlavní

Včerejší den byl dlouhý, náročný a takový ospalý... Zčásti proto, že ve středu mám největší koncentraci přednášek (tedy dvě), z další proto, že venku je pošmourno a padá tající sníh a také proto, že chodím stále pozdě spát a ráno vstávám a už jsem dlouho nebyla doma, abych prospala celý den.
V mezipřednáškové pauze jsme vyrazili do rybníčka. Asi nebylo dobré nechat se vyhecovat a rybníček přeplavat dvakrát... Přecijen už není žádné horko a tuleň zatím také nejsem. Tu zimu jsem rozdýchávala pěkně dlouho...

Z extrému do extrému, po večerním botanickém semináři, pivě a zmrzlinovém poháru u Toncarů spěcháme do sauny naakumulovat teplo do zásoby... Po pár minutách všichni nadáváme na to příšerné horko. Utíkáme do studena... A do tepla... Nekonečná pohoda...

Na závěr slavíme přijetí Šuspovo a Mácovo článku šamapňským ve vířivce... řešíme, zda jsou skleničky na šampaňské designové schválně tak, aby plavaly, nebo jestli by to zvládla jakákoliv jiná. Vydrželo nám to dlouho...

Tak jako tak, ačkoliv se v sauně vždy úžasně odpočine, byla to patrně pro můj organismus poslední kapka. V poledne zmrznout, večer se uvařit a ještě lehce přiopít...na to není chudák zvyklý. Domů jsem přišla naprosto zpráskaná, a jen jsem padla do postele. A pak už nic nevím...

Žádné komentáře: