středa 9. ledna 2008

Co musí člověk (ne)udělat, aby získal zápočet

Mám zápočet z mnohorozměrné analýzy....
nakonec to nebylo tak hrozné, jak jsem si původně představovala, ale fakt, že z původně plánovaného týdne učení jsem mu věnovala jediné odpoledne a hodinu večer mne trochu znepokojuje.
Na druhou stranu jsem zvládla jiné věci... Vybrat dvě kešky, vidět spoustu dílů seriálu, strávit dost hodin povídáním s kamarádem, dodělat Vánoční restíky v práci, zahrát si na hospodyňku a vyprat spoustu prádla a dokonce ho i vyžehlit, uklidit byt (myslím teď úklid dobrovolný a plánovaný, ne po potopě), upéct vdolky k večeři (pár fotek zde), usnout u páté stránky skript, pomoct Sašovi na vernisáži jeho výstavy , rozšířit svojí webovou fotogalerii a nebo také jeden celý den prostě prospat a pronicnedělat.
Teď mě jen čeká všechna ta práce kterou jsem odložila kvůli učení statistiky.

Ať tak či onak, "započteno" mám a tak z radosti ze získaného zápočtu jsme s Peťkou vyrazily do města (vyřešit potíže s botkama, kupodivu ne mýma...), cestou jsme ulovily jednu kešku (má třetí osobní), současně s ní jsme také ulovily jednu pěknou naušnici, daly si prima oběd, zkoukli pár obchůdků, koupily čepičku pro Pantera a vydaly se vstříc posledním přednáškám...

Žádné komentáře: